آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

کیشویژه ترین جزیرهتوریستی و تجاری کشور است کههرسال توریست های بسیاریگوشاگوش دنیا را به خود جذب می‌کند.

در زمان کدنویسی وب سایت به کارگیری از کدهای php مناسب تر میباشد یا asp ؟

این دو زبان کد نویسی تحت وب ، رایج ترین |زبان ها|کدها} برای ساخت وب سایت های پویا میباشند . از نظر کارایی میتوان گفت که هر دو یک کاربرد دارد و تفاوت آنها در نوع نوشتن کدهای آنها میباشد. بسیاری از افراد که اطلاع زیادی از نحوه کارکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال یافتن پاسخی برای این سوال میباشند که کدامیک از این برنامه نویسی ها بهتر میباشد . در واقع این مسئله بعضا باعث میشود که بحث ها و تبادل نظرهایی میان طراحان به وجود بیاید.

به این دلیل که بیشتر طراحان سایت تنها به یکی از این دو زبان تسلط دارند به سرعت در جواب با چنین مسئله ای اقدام به دفاع از زبانی میکنند که خود بر آن مسلط میباشند.

برخی از کاربران برای سفارش اپلیکیشن اندروید و یا این مسئله که ظاهر یک وب سایت مهم تر است یا محتوا ؟ نیز دچار اختلاف سلیقه میبانشد ، و یا حتی در رابطه با اهمیت کم حجم کردن سایز و حجم تصاویر در طراحی سایت و یا اهمیت بیشتر به کیفیت تصویر نیز ممکن است دچار اختلاف سلیقه باشند ، اما بیشترین سوال از ما در این زمینه  تفاوت بهینه سازی سایت در میان ای اس پی و یا پی اچ پی میباشد که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد.

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

کد نویسی سامانه responsive به خاطر موبایل قسمت 4

ساخت سایت responsive باعث میشود همه بازدیدکنندگان از نحوه نمایش اطلاعات راضی بوده و این مسئله یک استراتژی مهم در بازاریابی اینترنتی میباشد. یکی از جنبه های جذاب طراحی سایت ریسپانسیو این است که یک وب سایت ریسپانسیو می تواند سایت را برای یک کاربر با بهترین امکانات و یا یک بازدیدکننده با امکاناتی کاملا پیش پا افتاده که هر یک از دستگاه هایی با صفحه نمایش های متفاوت استفاده میکنند ، به یک صورت نمایش دهد.

غیر ممکن است که این مسئله در رتبه های وب سایت شما در میان موتورهای جستجو بی تاثیر باشد چون در این شرایط شما شرایطی مهیا نموده اید که بازدیدکنندگان از هر راهی وارد وب سایت شما شدند نسبت به یکدیگر فرقی نداشته و در اصل تمام کاربران دارای شرایطی یکسان باشند . ساخت سایت واکنش گرا به نوعی برای سایت های خاص میباشد.

منبع: استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.