آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

هزینه مدلهای ساخت سوله بصورت اینترنتی

قیمت انواعقیمت سوله سازی با ضمانت

 

قیمت ساخت هر متر مربع سوله صنعتی

قیمت مشخص و قطعی در زمینه ساخت هر متر مربع سوله صنعتی و سوله سازی نمی شود بیان نمود. چرا؟ که قیمت ساخت هر سوله صنعتی براساس متر مربع به عوامل بسیاری بستگی دارد.
قیمت ساخت هر متر مربع سوله صنعتی به عواملی از قبیل : میزان آهن آلات به کارگیری شده ، مسافت ساخت پروژه ، متراژ پروژه سوله سازی ، هزینه و قیمت حمل و نقل و … بستگی دارد.

یکی از بیشترین سوالاتی که از واحد فروش ما پرسیده می شود این است که؛ قیمت هر متر مربع سوله سبک چقدر است؟ در جواب باید گفت که نمی توان سریعا و بدون هیچ مشخصاتی، قیمت ساخت سوله را تعیین کرد

بلکه قیمت هر متر مربع سوله استاندارد ( سوله سبک – سوله تیر ورقی – سوله ubm ) اعم از مصالح – ساخت – رنگ آمیزی اجرا در محل در حال حاضر از ۵۰۰.۰۰۰ تومان ( پانصد هزار تومان ) الی ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان ( یک میلیون و هشتصد هزار تومان ) قابل پیش بینی است.

حال یک سوال قطعا برای شما پیش آمده است که، چرا انقدر تفاوت در قیمت سوله وجود دارد!!!!!!!

قیمت سوله در هر متر مربع سوله، ارتباط مستقیم دارد با وزن در هر متر مربع سوله.

هر چقدر دهانه و ارتفاع یک سوله بزرگتر باشد فشار بیشتری را باید سازه تحمل کند و در نتیجه فولاد بیشتری مصرف می کند و وزن سازه بالاتر می رود و در نتیجه قیمت ساخت سوله هم افزایش پیدا می کند.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت سوله تاثیر گذار است این است که سوله باید دارای دفترچه محاسبات صحیحی باشد که سازمان نظام مهندسی ، آن را تایید کند در این صورت مطمئنن سوله کاملا استاندارد است. اما می توان قیمت سوله را با در نظر نگرفتن نکات مهم در دفترچه محاسبات سوله پایینتر آورد ( منظور این است که سوله غیر استاندارد باشد ) و با قیمت پایینتر هم ساخت اما اگر هم بتوانید مجوز ساخت بگیرید مطمئنا با نشست یک برف و یا یک باد و زلزله سنگین سوله ریزش می کند و خراب میشود (در صورتی که دفترچه محاسبات نداشته باشد )، پس حتما قبل از ساخت سوله از استاندارد بودن سوله، توسط متخصصین و یا مراجعی که تخصص در این زمینه دارند مطلع شویید.

همواره مواردی هستند که بر قیمت سوله تاثیر گذار هستند و محاسبه هزینه کلی سوله بر این اساس صورت می گیرد برای مثال مهم ترین گزینه ها در محاسبه هزینه ساخت سوله متراژ ، انداره دهانه و نوع سوله می باشد که از چه نوعی ساخته خواهد شد .

متغیرهای دیگری نیز بر قیمت هر متر مربع سوله تاثیر گذار است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

1-نوسانات قیمت فولاد آهن

2-نوع طراحی سوله

3-نوع کف سازی و همچنین پوشش سقف سوله و دیوار های ان که با مصالح مختلف قابل اجراست

4-شخصی سازی سوله که با تشخیص کارفرما کاملا سلیقه ای است

5-ابعاد سوله که مهترین فاکتور برای تشخیص قیمت است

برای خرید می توانید به ساخت سوله مراجعه کنید .

بازدید|مشاهده|دنبال کردن|هزینه|قیمت|} مدل هایمرکزآموزشتعمیر موبایل با قیمت مناسب

مشاهده انواعآموزشگاهتعمیر موبایل خصوصی با ضمانت

 

هنگام خرید تلفن همراه جدید، برندها و صدها مدل مختلف وجود دارد. اغلب اوقات انتخاب بهترین و مناسب ترین گوشی با توجه به علایق و علاقه هایمان بسیار گیج کننده می شود. پارامترهای مختلفی وجود دارد که باید قبل از شروع به بررسی آنها بپردازید.

اگر نکات ساده ما را در حین خرید دنبال کنید، در نهایت راضی و خوشحال خواهید شد! بنابراین قبل از خرید گوشی، این موارد اساسی را در نظر داشته باشید.

 


اینها نکات اصلی هستند که قبل از خرید گوشی جدید باید به خاطر بسپارید:
1. هزینه

مهم ترین عامل این است که بودجه و قیمتی را که می توانید بدون حفاری بیش از حد جیب خود را تا آن حد افزایش دهید، تعیین کنید.


2. برند

اگر به برند خاصی مانند آیفون، سامسونگ یا سونی تمایل دارید، گزینه‌های شما تا حد زیادی در اینجا فهرست می‌شوند.


3. مشخصات فنی

ممکن است بخواهید یک تلفن ساده و ساده فقط برای دریافت و برقراری تماس بخرید یا یک تلفن پر از ویژگی ها را انتخاب کنید.

برای یک گوشی ساده همیشه به رابط خوب، صفحه نمایش شفاف، قابلیت استفاده و اینکه آیا آنقدر قوی است که حداقل یک یا دو سال دوام بیاورد، توجه کنید.

اگر در حال خرید گوشی هوشمند هستید، ابتدا تمام مشخصات سیستم عامل (iOS، Symbian، Android، Windows، Tizen و غیره)، اندازه صفحه نمایش، دوربین (مگاپیکسل، زوم اپتیکال و غیره) را بدانید.


4. سایر ویژگی ها

همچنین باید ویژگی‌های اساسی مانند دریافت و انتقال صدا، بلندگو، راحتی در استفاده از صفحه کلید/صفحه کلید، بازی‌ها (برای افراد عجیب و غریب) را از ابتدا بررسی کنید.


5. عملکرد

شما همچنین باید به پیکربندی مانند کامپیوترهایی مانند سرعت پردازنده، رم و غیره توجه کنید.


6. ذخیره سازی

گوشی باید حافظه داخلی کافی داشته باشد تا بتوانید فایل ها و مالتی مدیاهای مورد نیاز خود را ذخیره کنید.

همچنین پردازنده یا CPU باید به اندازه کافی قوی باشد تا اطمینان حاصل شود که دستگاه شما عملکرد خوبی دارد و آویزان یا یخ نمی‌زند.


7. باتری

همیشه مطمئن شوید که تلفن دارای زمان مکالمه طولانی و زمان آماده به کار است. به سراغ تلفنی بروید که باتری آن حداقل 2000 میلی آمپر ساعت باشد.

 

توجه: بهترین راه برای بررسی گوشی این است که از یک دوست یا همکار که از همان مدلی استفاده می‌کند که قصد خرید آن را دارید بپرسید و خودتان آن را با استفاده از ویژگی‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنید امتحان کنید.

 

برای مشاهده می توانید به آموزش تعمیرات موبایل در تهران دنبال کنید .