آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

عالی ترین زمان برای تور مالزی چه فصلی می باشد

تور ارزان مالزیبهداشت در کشور مالزی توصیه ای حائز اهمیت می باشد که سازمان بهداشت جهانی این بیماری ها را در کشور مالزی  مشاهده نموده می باشد: مرض هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ بهداشت در سرزمین مالزی می بایست به موارد ذیل توجه نمود.

شهر کوالالامپور با گسترشی وسیع در طول یک سده به شهری بین المللی تبدیل شده است. در طی دهه های گذشته، ساختمان های فوق العاده ای در شهر ساخته شده است مانند برج های دوقلوی Petronas ، با ساختمان های قدیمی به رقابت می پردازند. این شهر با زیبایی ها و مناطق تاریخی و دیدنی خود اوقات خوشی را برای شما میهمانان مهیا می کند. یکی از توصیه های ما برای اقامت در این شهر زیبا هتل رویال چولان کوالالامپور با پنج ستاره است.

 این هتل با قرار داشتن در منطقه اداری مرکزی شهر به برجهای دوقلوی Petronas چشم اندازی زیبا و دیدنی دارد. استخر روباز هتل مکان آرامی برای بازیابی انرژی شماست. از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون با گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، اینترنت، چای و قهوه ساز، حمام اختصاصی با دوش سقفی و وان می باشد.

سالن بدنسازی، مرکز اداری، خدمات کرایه ماشین و ماساژ درمانی مرکز آب گرم Telega Bunga از امکانات دیگر هتل می باشد. رستوران های هتل آماده خدمت رسانی به مسافرین می باشند. از جمله رستوران Bunga Emas که غذاهای مالزیایی و رستوران Tai Ping که غذاهای چینی طبخ می کنند. رستوران Warisan نیز که غذای سلف سرویس در اختیار میهمانان قرار دارد نیز پذیرای عزیزان است.هتل رویال چولان کوالالامپوفاصله هتل رویال چولان تا فرودگاه بین المللی ۴۵ دقیقه می باشد. همچنین اگر قصد خرید داشته باشید و بخواهید گردشی در مراکز خرید انجام دهید، می توانید از مرکز خرید Pavilion دیدن کنید که خوشبختانه فاصله این مرکز خرید تا هتل فقط یک کیلومتر می باشد. مرکز همایشات شهر نیز در مجاورت این مرکز خرید قرار گرفته است. پاکیزگی، قیمت نسبتا مناسب، کارکنان مجرب، راحتی و خدمات عالی همه و همه در یک جا در این هتل جمع شده است. روزها و خاطرات خوشی در هتل رویال چولان کوالالامپور در انتظار شماست.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری مالزی مراجعه کنید .

خریدکاندوم برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند

استفاده از کاندوم درمیان زوجها یک امر طبیعی است.بر اساس آخرین آمارها نزدیک به 80 درصد زوجین برای داشتن رابطه جنسی مطمئن و پیشگیری از بارداری ناخواسته از کاندوم استفاده میکنند.در این میان افراد بسیاری در میان زنان و مردان هستند که به کاندوم حساسیت دارند و استفاده از کاندوم باعث ایجاد التهاب و سوزش در ناحیه تناسلی آنها میشود.

 در صورتی که به این مشکلات توجه ای نشود میتواند باعث ایجاد مشکلات بزرگتری مانند عفونت دستگاه تناسلی شود.حساسیت این افراد به نوع خاصی از کاندوم محدود نمیشود و مربوط به مواد اولیه تولید کاندوم میباشد.برخی افراد به لاتکس ( همان ماده اولیه تولید کاندوم) حساسیت دارند.برخی از افراد چاره این کار را در عدم استفاده از کاندوم و استفاده از روش های دیگر میدانند.

این روشها البته خطرات و ریسک بسیاری دارند.البته از سوی دیگر هزینه روشهای دیگر جلوگیری از بارداری بسیار بالاتر از هزینه  فروش محصولات زناشویی   میباشد و درروش استفاده نیز کاندوم راحت ترین وسیله برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماریهای جنسی است.کارخانه های تولیدی کاندوم برای افرادی که به لاتکس موجود در کاندوم حساسیت دارند نیز راهی را پیشنهاد میدهد.

برای جلوگیری از ایجاد حساسیت در ناحیه تناسلی این افراد میتوانند از کاندوم های تولید شده بدون لاتکس استفاده نمایند.این نوع از کاندوم ها معمولا از نوعی ماده ای به نام پلی اورتان ساخته میشوند.فروش کاندوم بدون لاتکس این روزهای یک امر عادی و طبیعی محسوب میشود و در صورتی که به این ماده حساسیت دارید به شما پیشنهاد میکنیم که از این نوع کاندوم (بدون لاتکس) استفاده نمایید.

برخی از بانوان حساسیتی که دارند به جنس کاندوم نبوده بلکه به روان کننده های موجود روی کاندوم بوده.مواد اولیه روان کننده ها باعث ایجاد تغییراتی در PH ناحیه تناسلی بانوان میشود که این موضوع میتواند باعث ایجاد التهاب  و عفونت در ناحیه تناسلی زنان شود.این افراد نیز میتوانند از کاندوم های بدون روان کننده استفاده نمایند.

به چه طریق با مطمئن ترین شیوه فروش کاندوم را انجام دهیم

آسان ترین و بااطمینان ترین راه خرید کاندم را این سایت برای شما هم وطنان گرامی ایجاد کرده می باشد به این گونه که برای خریداری کاندوم  برخلاف سایت های دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و هزینه های خرید کاندوم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

دو جنسه ها:


  به چه افرادی دوجنسه گفته می شود؟


   به کسانی ترنس یا دوجنسه گفته می شودکه دروضعیت بین جنس مرد و زن قرار گرفته اند ومتولد شده اند ودر آنها  اندام های جنسی نرو ماده به شکل کم رنگ یا کاملا طبیعی مانند افراد تک جنسه به مرحله فنوتیپ می رسد

  در مبحث ژنتیک به این نوع جنسیت ها هرمافرودیت یا انترسکسوال گفته می شود.
 
  لغتhermaphrodite  خود یعنی موجودی دو جنسه واین کار درطبیعت امری کاملا عادی می باشد مانند هزاران گل وگیاه  که  دوجنسه می باشند برای نمونه گیاه نخود فرنگی اما در خصوص آدمیان این این امر غیر عادی است.

به هر حال کل این ها در علم ژنتیک با همین لغت شناخته می شوند واین لغت مانند خیلی ازکلمات پزشکی دیگر باز برمی گردد به یونان قدیم (چقدر این افراد واقعا پرتلاش بوده اند برای نسل ما جای تاسف است)


اما باتمام این دسته بندی ها چیزی که در این میان جالب است این افراد خود را یک جنسه می دانند یعنی این که ما همان طور که نر وماده داریم دسته ای دیگر داریم که آنها در آن دسته می باشند نه این که برداشت ناقصی از نرهاوماده ها.

آمارهای تقریبا مطمئنی  نشان میدهد که از هردو هزار کودک متولد شده در امریکا؛ یکی دو جنسه است.


ترس از عنوان کردن این موضوع دلیل اصلی در دسترس نبودن اطلاعات در مورد آنها:

اگر واقعا از هر دوهزار نفر یک نفر دوجنسی هست آنگاه این افراد در کجا هستند؟ چرا از آنان
وزندگی شان اطلاعات بیشتری در دست نیست ؟

واقعیت اینست که این افراد در گیر مسائل شخصی که در اطرافشان اتفاق می افتد هستند . در واقع گروه نسبتا کوچکی از دو جنسی ها در جهان وجود دارند که تعداشان به طور منظم در حال افزایش است اما اکثریت آنان در انزوای کامل بسر میبرند

که دلایل اصلی این انزوا را می توان ترس وخجالت عنوان کرد . این افراد اکثرا از سوی خانواده ؛ اطرافیان وحتی جامعه طرد میشوند وبه همین دلیل تصمیم میگیرند زندگی در سکوت وخاموشی به دور از اینکه در معرض عموم مردم باشند

را ادامه دهند.البته تعدادی از این افراد سعی میکنند که با عمل های جراحی خود را از این حالت رها کرده وتبدیل به موجودی با یک جنسیت خاص شوند ولی بدلیل پیچدگی های این مسئله که از زمان شکل گیری جنین در رحم مادر تا تولد اتفاق می افتد معمولا نتایج این عمل ها رضایت بخش نیست.

ایجاد رابطه با این افراد

آنها همانند ما به تمامی نیازهای روحی – روانی و عاطفی و احساسی احتیاج دارند .

نکته ایی که در اینجا باید آن را مد نظر داشته باشیم این است که باید از نگاه کردن به این افراد به عنوان انسانهای عجیب وغریب و اشتباهات زیست شناسی اکیدا خودداری کنیم. آنها در واقع مظهر طبیعی خلقت خداوند هستند واگر خداوند نمی خواست ؛ این افراد بدین شکل بدنیا نمی آمدند.هویت هر انسانی از چندین بخش تشکیل شده است؛هویت اجتماعی،٬ هویت قومی، ملی٬ سیاسی و .... هویت جنسی هم بخشی از هویت فرد است. مرکز اصلی بدن که تعریف انسان از هویت خود-از جمله هویت جنسی -را بر عهده دارد٬در مغز واقع شده است.


افراد ترانس سکشوال احساس میکنند که روان آنها در پیکری با جنسیت دیگری زندانی شده.
این تضاد درونی اغلب در سنین کودکی شروع شده و با افزایش سن بلوغ وقتی که پیکر آنها شروع به تکامل بیشتری کرده و مردانه تر و یا زنانه تر میشود بیشتر میشود.
ترانس سکشوالیته در وهله اول به هویت شخص مربوط میشود و نه چندان به جنسیت.


البته شکی در آن نیست که این مسئله اثراتی بروی زندگی جنسی فرد به جای میگذارد.
احساس پریشانی و ترس درونی در بسیاری از ترانسها چنان شدید است و خود را چنان در بن بست احساس میکنند که بعضی از آنها تنها راه باقیمانده را اقدام به خودکشی میبینند.
ترانس هویت یک بیماری نیست, بلکه یک پدیده شناخته شده علمی است که دلائل متعددی میتواند داشته باشد.
انتخاب تغییر جنسیت "امری تفریحی نیست و هیچ انسانی لزومأ بر سر مزاح اقدام به این کار نمیکند".فرد یا ترانس هویت است و یا که نیست,او با این پدیده به دنیا میآید.
طبیعی است که فرد در مراحل اول شناخت ترانس هویتی خود و گذر از مرحله شناخت به مرحله قبول واقعیت حمل کردن ترانس هویتی در خود, غالبا سعی به تبدیل پوشش ظاهری و آرایشی خود به پوشش ظاهری جنسیت مورد آرزوی خود میکند و گاه با آرایشهای غلیظ و در حد اغراق سعی به نشان دادن هویت اصلی خود میکند.



قابل توجه است که شدت این رفتار جوابگوی سنجش مناسبی برای بیان فشار درونی که فرد متحمل آن است نیست.

ترانس هویتی بیماری نیست ولی تحمل فشارهای شدید روانی,دردهای درونی, لمس درونی از هم پاشیده و قبول این واقعیت تلخ که در بدنی غریب گیر افتاده اند این پدیده را به شکلی از بیماری نزدیک می کند.
ترانس سکشوال فردی است که تناسب بین معادله ی بین آلت تناسلی و جنسیت خود را قبول ندارد و تضادی بین این دو می بیند. به زبان ساده تر٬آن بخش از مغز انسان ترانس سکشوال

که به هویت جنسی مربوط می شود و آن را تبیین می کند٬در تضادی کامل با ساختار فیزیکی بدن و شکل و شمایل آلت جنسی او قرار دارد.این تضاد به این گونه نیست که فرد خودش تصمیم بگیرد-یا فکر کند-که ترانس سکشوال است.و از جنبه ی روانی خیلی عمیق تر از این هاست.به عبارت دیگر٬یک ترانس سکشوال از

جهت نگاه به خود و به هویت و جنسیت خود٬براین باور است که فیزیک او (بدن٬،تن، و آلت تناسلی)با درونش(روح٬،جان و روان او)همخوانی ندارد.یک« ترانس سکشوال با ظاهر مردانه»بر این باور است که او وجوداً یک زن است٬اما «اشتباهی»در بدن یک مرد زاده شده.و یک «ترانس سکشوال با ظاهر زنانه»هم فکر می کند که او روحاً و باطناً یک مرد است و اشتباهاً در یک جسم زنانه گنجانده شده است.فرد ترانس سکشوال از این دوگانگی درون و بیرون خود رنج می برد و می خواهد هر چه زودتر روان خود را از این جسمی که به وی تعلق ندارد نجات دهد٬ پس با خوردن داروها و قرص های هورمونی

 سعی می کند جسم خود را به شکلی تغییر دهد که هر چه بیشتر با درونش همخونی داشته باشد.اما او زمانی به آزادی و رهایی کامل می رسد که با عمل جراحی تغییر جنسیت بدهد و خود را از شر آلت تناسلی ای که با آن احساس بیگانگی می کند رهایی بخشد.چرا که تفاوت بین آلت جنسی فرد و جنسیت و هویت جنسی

او ٬به یک تضاد عمیق ذهنی تبدیل می شود که از جهت روحی و روانی عواقب ناگواری بر او دارد.لذا او می خواهد هر چه زودتر خود را از این گرفتاری و مخمصه نجات دهد.
چنین فردی معمولاً از همان سنین کودکی(پنج تا ده سالگی)متوجه اختلاف و تضاد گفته شده می شود٬اما به صورت گنگ و نامفهوم. و شاید در همان سنین کودکی٬صادقانه و براساس شناخت

 و درک خودش حرکات و اداها و رفتارهای آن جنسی را در پیش بگیرد که از نظر ذهن و روان،٬خود را تعریف می کند٬(نه آنطور که ساختمان ظاهری بدنش نشان می دهد). اما والدین و یا

اطرافیان آنرا نامناسب و حتی عجیب می بینند.مثلا اگر این کودک از نظر شکل آلت تناسلی پسر باشد٬به پوشیدن لباس دخترانه رو می آورد(اگر خواهر نداشته باشد٬ به لباس مادر رو می آورد)

والبته گاهی بعضی خانواده ها هم با یک شوخی از کنارآن می گذرند که «بچه» است و نمی فهمد.البته این را همین جا باید اضافه کنیم که برخلاف تصور رایج٬ ،هر کودکی که در سنین اولیه لباس جنس مخالف می پوشد٬ حتما یک ترانس سکشوال یا همجنسگرا نخواهد شد.

موضوع این وب سایت فروشگاه کاندوم} می باشد.

کیشویژه ترین جزیرهتوریستی و تجاری کشور است کههرسال توریست های بسیاریگوشاگوش دنیا را به خود جذب می‌کند.

در زمان کدنویسی وب سایت به کارگیری از کدهای php مناسب تر میباشد یا asp ؟

این دو زبان کد نویسی تحت وب ، رایج ترین |زبان ها|کدها} برای ساخت وب سایت های پویا میباشند . از نظر کارایی میتوان گفت که هر دو یک کاربرد دارد و تفاوت آنها در نوع نوشتن کدهای آنها میباشد. بسیاری از افراد که اطلاع زیادی از نحوه کارکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال یافتن پاسخی برای این سوال میباشند که کدامیک از این برنامه نویسی ها بهتر میباشد . در واقع این مسئله بعضا باعث میشود که بحث ها و تبادل نظرهایی میان طراحان به وجود بیاید.

به این دلیل که بیشتر طراحان سایت تنها به یکی از این دو زبان تسلط دارند به سرعت در جواب با چنین مسئله ای اقدام به دفاع از زبانی میکنند که خود بر آن مسلط میباشند.

برخی از کاربران برای سفارش اپلیکیشن اندروید و یا این مسئله که ظاهر یک وب سایت مهم تر است یا محتوا ؟ نیز دچار اختلاف سلیقه میبانشد ، و یا حتی در رابطه با اهمیت کم حجم کردن سایز و حجم تصاویر در طراحی سایت و یا اهمیت بیشتر به کیفیت تصویر نیز ممکن است دچار اختلاف سلیقه باشند ، اما بیشترین سوال از ما در این زمینه  تفاوت بهینه سازی سایت در میان ای اس پی و یا پی اچ پی میباشد که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد.

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

کد نویسی سامانه responsive به خاطر موبایل قسمت 4

ساخت سایت responsive باعث میشود همه بازدیدکنندگان از نحوه نمایش اطلاعات راضی بوده و این مسئله یک استراتژی مهم در بازاریابی اینترنتی میباشد. یکی از جنبه های جذاب طراحی سایت ریسپانسیو این است که یک وب سایت ریسپانسیو می تواند سایت را برای یک کاربر با بهترین امکانات و یا یک بازدیدکننده با امکاناتی کاملا پیش پا افتاده که هر یک از دستگاه هایی با صفحه نمایش های متفاوت استفاده میکنند ، به یک صورت نمایش دهد.

غیر ممکن است که این مسئله در رتبه های وب سایت شما در میان موتورهای جستجو بی تاثیر باشد چون در این شرایط شما شرایطی مهیا نموده اید که بازدیدکنندگان از هر راهی وارد وب سایت شما شدند نسبت به یکدیگر فرقی نداشته و در اصل تمام کاربران دارای شرایطی یکسان باشند . ساخت سایت واکنش گرا به نوعی برای سایت های خاص میباشد.

منبع: استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

مناسب ترین فصل برای تور روسیه چه فصلی می باشد

تور ارزان دبییکی از نواحی دولت امارات متحده عربی می باشد. دبی در جنوب سرزمین مان و در اطراف خلیج پارس و در شبه جزیره عربستان قرار میگیرد. دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات نیز است.

واژهٔ دوبی تازی شدهٔ واژهٔ «دو پی» پارسی است به معنی «دو بنیاد» که اشاره دارد به بنیاد شهر دوبی در دو سوی خور.

در دههٔ ۱۸۲۰ میلادی، دبی توسط مورخان بریتانیایی «الوصل» نامیده می‌شد. به دلیل سنت‌های شفاهی منطقه، تعداد کمی پرونده مربوط به فرهنگ تاریخی و افسانه‌ای دبی وجود دارد که به صورت نوشته درآمده‌است. به همین دلیل ریشه‌های واژهٔ دبی در منابع عربی بسیار مورد مناقشه قرار دارد. به گفتهٔ فدل هندهال (Fedel Handhal)، محقق تاریخ و فرهنگ امارات متحده عربی، کلمهٔ دبی ممکن است از کلمهٔ «دَبا» تشکیل شده باشد که اشاره‌ای به جریان آهستهٔ رودخانهٔ قدیمی این شهر با نام خور است. همچنین احمد محمد عبید شاعر و محقق نیز می‌گوید که ریشهٔ کلمهٔ دبی، دَبا است اما منظور از دبا نوعی ملخ بوده‌است.[۳]
تاریخچه
عکس خور دبی -- دبی.jpg

دبی تا قبل از سال ۱۸۳۳ میلادی دهکده‌ای از توابع مشایخ ابوظبی بود، در سال ۱۸۳۳ شیخ مکتوم بن بطی آل مکتوم به همراه ۸۰۰ نفر از خویشاوندان و وابستگان و همراهان خود، از امارت ابوظبی به این دهکده کوچیدند و از آن تاریخ دوران حکمرانی قبیلهٔ آل مکتوم و تأسیس شیخ‌نشین دبی آغاز شد. پیش از این تاریخ، دبی یک روستای کوچک بیش نبود و هیچ امتیازی نسبت به سایر روستاهای اطراف خود نداشت.

نسبت قبیلهٔ آل مکتوم به قبیلهٔ آل بوفلاسه یکی از فروع قبائل بزرگ (بنی یاس) می‌رسد. اصل نام این قبیله از نام «فلاسة» (خواهر فلاح بن هلال الیاسی جد آل نهیان) حکام امارت ابوظبی گرفته شده‌است. تاریخ نویسان چنین نوشته‌اند که «فلاسة» (خواهر فلاح آل نهیان) به ازدواج پسر عموی خود (راشد بن عامر بن هلال الیاسی) درآمد و صاحب چند پسر شد که به (الرواشد) معروف شدند. از آنجاییکه «فلاسة آل نهیان» شخصیت برجسته‌ای بین عشیرهٔ خود بود و از نفوذی قوی برخوردار بود، فرزندانش نام آل بوفلاسه برخود گرفتند و به قبیلهٔ «آل بوفلاسه» مشهور شدند، نسب به نام مادرشان فلاسة آل نهیان. قبیلهٔ بنی یاس از چند قبیلهٔ بزرگ تشکیل یافته بود و به نام «حلف بنی یاس» (پیمان بنی یاس) معروف بود؛ که بیشتر آنان از قبیلهٔ «فضاعه» نوادگان و عموزادگان یاس بودند، که جد مستقیم «آل نهیان» و «آل مکتوم» می‌باشد. قبیلهٔ بنی یاس از نفوذ و تمیز خاصی در منطقه برخوردار بودند، و در قیام اتحاد دولت امارات متحده عربی نقش مهمی داشتند.
حکومت قطر و دبی و مکران
بر خلاف اکثر امیرنشین‌های امارات، حکومت این شهر با حکومت قطر در سال ۱۹۶۶ میلادی سکه‌ای مشترک زدند که به نام « مجلس نقد قطر و دبی» معروف بود، این «سکه» تا قبل از قیام دولت اتحاد امارات در این دوکشور رایج بوده‌است. دبی بندری گردشی با جاذبه‌های مدرن و بعضی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است. حاکم این امارت، شیخ محمد بن راشد است و نایب حاکم شیخ حمدان بن راشد است. شاید شهر دبی مهم‌ترین شهر امارات باشد. بعد از امارت ابوظبی، پایتخت سیاسی کشور امارات متحده عربی، دبی پایتخت تجارتی امارات به شمار می‌آید. از جاذبه‌های این شهر: بازار طلا، جزایر مصنوعی و اماکن تاریخی است.



امیدواریم تور لحظه آخری دبیبه شما خوش بگذرد