آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

صرفه مالی پلی کربنات و کارکردهای آن در دکوریشن داخلی

از جمله منفعت های پوشش پلی کربنات به جای شیشه هزینه کمتر و نیز سنگینی سبک تر آن است. همچنین استقامت زیاد آن نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

ایجاد قالب سایت به صورت سبک پارت دوم

این مطلب توسط مرکز طراحی سایت اراک گردآوری شده است.

استفاده از قالب پایگاه به صورت سبک قسمت دو

ایجاد تم Responsive

یکی از نکات مهم که نیاز است به هنگام ساخت تم مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کدهای اچ تی ام ال و css است. یکی از برترین روش های ساخت تمپلیت استفاده از قطعه کدهای html و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی استفاده از اچ تی ام ال و شیوه نامه های آبشاری سرعت بالای آنها میباشد و تمپلیتی که از این طریق ایجاد میشود به طور قطع از سرعت بارگذاری مناسبی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در تمپلیت نیز برای مدیران تارنمای بسیار راحت خواهد بود. کدهای html به همراه css میتواندتم مد نظر شما را با سرعت لود مناسب آماده کند.

عدم استفاده از flash در تمپلیت

یکی از مسائل اساسی در دلایل به کارگیری نکردن فلش بالا بودن سایز flash میباشد. زمانی که حجم پایگاه شما زیاد شود قطعا سرعت بارگذاری صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو سایت شما را دچار مشکل میکند . از طرفی flash وب سایت شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا دید اکثر کاربران از فایل های ادوب فلش ، تبلیغات میباشد.

این محتوای بدست وب سایت طراحی سایت گردآوری شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

ساخت تمپلیت سایت به گونه سبک پارت یک

این مطلب به دست پایگاه ساختن سایت تولید گردیده است.

استفاده از تم تارنمای به شکل بهینه پارت اول

یکی از اساسی ترین قسمت های ایجاد سایت مبحث طراحی تم ست . بسیاری از مالکان کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند تم سایت تنها برای ظاهر وب سایت مفید است و باید به گونه ای ایجاد شود که قدرت جذب کاربر را داشته باشد ، اکثرا مدیران کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در ساخت قالب توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن  تمپلیت وب سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مطلب قصد داریم شما را با اصلی ترین نکات برای ساخت تم یک تارنمای به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام طراحی تارنمای ، اولین موردی که با آن برخورد خواهید داشت بی تردید کدنویسی قالب است ، تمپلیت تارنمای شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی سایت خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخودار است اما متاسفانه تعدادی از مدیران وب سایت ها به این مسئله اهمیتی نمیدهند و به همین دلیل در بسیاری از مواقع شاهد ایجاد تارنمای هایی هستیم که از نظر تم اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار قشنگ میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ ایرادی ندارد بلکه بسیار مفید میباشد اما بهینه بودن یک تمپلیت را نباید فراموش کرد .

این محتوای به دست وبسایت طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

باد گرفتن برقراری و تنظیم یک شبکه داخلی کوچک

یادگیری برقراری و تنظیم یک شبکه LAN کوچک

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

متن صفحه اصلی و پرهیز از متن کپی

این مطلب به دست پایگاه طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.

تکست صفحه اصلی و پرهیز از متن مشابه


محتوای پیج اصلی سایت شما بسیار پر اهمیت میباشد . این محتوای home page ترین متا تگی است که در تارنما شما ثبت میشود. هرچه قدر تکست home page تارنما قوی باشد از نظر جذب کاربر قوی تر عمل خواهید نمود . سعی کنید محتوای صفحه اصلی وب سایت خود را کوتاه و مفید بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای نمائید همچنین محتوای home page سایت را بدون اشتباه املایی و تایپی بنویسید تا در نظر خوانندگان جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید تکست صفحه اصلی تارنما از ارزشمندترین مسائل در ایجاد وب سایت به حساب می آید.

نوشته شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت قابل اتکایی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را رعایت نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید به خصوص برای تیتر متن خود . در محتوای خود حتما از تصاویر استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ آلت استفاده نمائید. این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان