آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

اززبان مهندسین سوال می شود تفاوتی بین ساخت وب سایت ارزان و گران وجود دارد ؟

آیا اختلافی بین طراحی وب سایت ارزان و گران وجود دارد ؟

آیا فرقی بین طراحی سایت کم هزینه و پرهزینه وجود دارد ؟

فرق در خرج برای ساخت سایت, دلایل بالا رفتن قیمت آن

اولین پرسشی که بسیاری از مردم که به دنبال سفارش طراحی سایت میباشند از ما میپرسند ،

 قیمت طراحی سایت میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره تفاوت طراحی سایت ارزان و گران سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه طراحی آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

گرافیک
دومین مسئله ای که میتواند باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک سایت شود ، گرافیک درخواستی از طرف مشتری میباشد. طراحی سایت گرافیکی مطابق با قواعد سئو میتواند

 یکی از نکاتی باشد که باعث افزایش هزینه طراحی سایت شود. بسیاری از افرادی که به دنبال طراحی یک سایت برای کسب و کار خود میباشند ، به دنبال داشتن

یک وب سایت بسیار زیبا از نظر ظاهری میباشند به همین دلیل برای طراحی چنین وب سایت هایی ، علاوه بر برنامه نویس و طراح سایت ، گرافیست نیز میبایست

وقت زیادی را صرف طراحی قالب و تصاویر و ... کند به همین دلیل این مسئله نیز میتواند باعث کم یا زیاد شدن هزینه ها شود. هرچه گرافیک یک سایت

افزایش یابد به طور حتم هزینه طراحی آن نیز افزایش خواهد یافت و طبیعتا هرچه گرافیک مورد نظر مشتری ساده تر باشد ، هزینه نیز کاهش خواهد یافت.

بهینه سازی داخلی
سومین نکته ای که باعث افزایش یا کاهش هزینه طراحی یک وب سایت میباشد ، بهینه سازی داخلی سایت میباشد. با مطالعه آموزش سئو و بهینه سازی سایت میتوانید از تاثیر بهینه

 سازی سایت در بازاریابی آنلاین مطلع شوید و بدانید که برای پیشرفت در نتایج گوگل ، برای کسب رتبه های بهتر و مناسب تر در گوگل نیاز به رعایت اصول بهینه سازی داخلی

در هنگام طراحی سایت میباشید. برخی از کاربران تصور میکنند که برای کسب رتبه های مناسب در نتایج گوگل تنها چگونه نوشتن محتوای وب سایت مهم است ، در شرایطی

که قبل از هرگونه کار محتوایی ، نیازمند به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در سایتتان میباشید ، به همین دلیل هرچه میزان سئو داخلی سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.

به طور کلی این سه فاکتور باعث افزایش و یا کاهش هزینه طراحی سایت ارزان میگردد .

چگونه لینک سازی داخلی عالی بکنیم

چطور لینک سازی داخلی عالی بکنیم

لینک سازی داخلی  در این مقاله قصدداریم به روش های گذاشتن لینک های داخلی مشغول شویم .
شما 2 راه برای لینک سازی درونی در درون سایت مدنظر دارید . یکی از طریق منوها یا گذاشتن لینکهایی که در همه صفحه ها تکرار می شوند .

و راه دیگر : لینک سازی از راه گذاشتنلینک در مقالات وب سایتتان می باشد.

روش اول که مشخصه . اما میریم سراغ روش دوم .

در این روش شما باید شناخت خوبی نسبت به مطالبتون و صفحات سایتتون داشته باشید .مثلا وقتی دارید یک مقاله در مورد دکوراسیون آشپزخونه می نویسید مطمئنا درون این مقاله به کابینت اشاره میشه .پس اگر مقاله ای در مورد مدل های کابینت دارید باید کلمه کابینت یا عبارت مورد نظر را به اون لینک بدید .

بهترین نوع لینک معمولا لینک های درون متن هستند .

خب حالا فرض می کنیم شما تعداد خیلی زیادی مقاله دارید . خب اینکه همه ی این مقاله ها و صفحات توی ذهنتون باشه تا موقع نوشتن مطالب جدید به عناوین مرتبطشون لینک بدید کار خیلی سختیه .

پس باید چه کار کنیم . شما می تونید با استفاده از نقشه سایت یا صفحه ای که تمام لینک های سایتتون را با عنوان نمایش میده داشته باشید . موقعی که مطلبتون را نوشتید . صفحه نقشه سایت را باز کنید و کلمات مهم توی مقاله تون را با استفاده از کلیدهای ctrl , f5 از توی نقشه سایت جستجو کنید و لینک مرتبط را پیدا کنید و توی سایت لینک کنید .

به همین راحتی لینک سازی داخلی نیاز به فکر کردن زیاد و گشتن توی مقالاتتون نداره . من خودم از این روش استفاده میکنم . من صفحه ای با نام لینک ها ساختم که تمام لینک های سایتم توش قرارداده و میتونم مقاله های مرتبط را برای سرچ کردن جستجو کنم.البته ابزارهای پیشرفته ای برای لینک سازی داخلی اومده ولی فکر کنم دستی کار کنید بهتره . چون محتوا اهمیت ویژه ای داره . امیدوارم به کارتون بیاد .

پانزده خانه و قصر عجیب در دنیا

پانزده خانه و قصر عجیب در دنیا


قلعه و قصر.های تاریخی داستان استارت زندگی بشریت، جغرافیا، سنتها و طریقه زیستن شان را برای افراد بازگو می.کنند. بنابراین جمع شوید تا درکنارهم نگاهی بیندازیم به قلعه و کاخهای گوشاگوش جهان.

 

الحمرا

بنای این کاخ در دوران بازپس گیری حکومت از مسلمانان به طریق پادشاهان مسیحی شروع شد. درحالیکه مسیحیاندرس نخوانده در حال پیشرفت بودند، اسپانیا به بالاترین سطح فرهنگی که تا آن زمان داشت البته زیر نظر قوانین مسلمانان رسید. ساختار بلند احمرا، جزئیات نفس گیر، تجلیل از زندگی، آمیزه طبیعت در طراحی انسانی، همه بر این حقیقت صحه می.گذارد که بازگشت مسیحیان به اسپانیا، در طی سده.های بعد چه فاجعه.ای به بار آورد.

 

 قلعه Neuschwanstein


قلعه Neuschwanstein کاخ باوارایی قرم نوزدهم روی تپه ای صخره ای نزدیک «هوهنسچوانگوا» در جنوب غربی باواریا در آلمان بنا شده است. طراحی این قلعه در دکوراسیون و تزئینات بسیار عالی است؛ به خاطر سردرهای ارک دار منحنی، پنجره.های طاقدار و برج.هایی که پنجره.هایی قرمز رنگ دارند.

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

 

پلاسیو دا پنا


پلاسیو دا پنا یکی از باشکوه ترین کاخ.های اروپا است. این مکان بالای تپه ای و برفراز شهر سینتارای پرتغال ساخته شد.

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

قلعه پراگ


قلعه پراگ برترین جاذبه توریستی شهر پراگ است. اینجا بزرگترین قلعه قرن وسطی است که آمیزه ای از اروپا و پادشاهان باستانی چک در طول سالهاست.

 

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

قلعه پردجامسکی


قلعه رنسانسی پردجامسکی میان دهانه یک کوه در جنوب شرقی اسلوونی ساخته شد. این قلعه تقریبا در 11 کیلومتری پوستوژنا قرار گرفته است.

 

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

کاخ پوتالا


کاخ پوتالا در تپه قرمز لهاسا در تبت قرار گرفته است. دراصل قلعه به وسیله پادشاه سونگتسن گامپو در قرن 17 ساخته شد. کاخ پولاتو تا زمانیکه دالایی لامای چهاردهم به دهارامسالا در هند فرار کرد محل اقامت دالایی لاما بود.

 

سیزده توصیه در رنگ کردن و دکوراسیون خانه


سیزده نظر در رنگ کردن و دکوراسیون اتاق خواب

اگر می خواهید منزل با طراحی رنگیو خاص داشته باشید با ما پیش بروید.

در این مقاله از پینکهای روشن و شیک برای طراحی و پینک وسایل خانه استفاده شده است که به طورحتم می شود بگوییم این چنین مدل و رنگی با سلیقه هر کسی مطابق است .


رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


درست کردن این بالش
در ابتدا باید یک تکه پارچه ی طرح دار را در نظر بگیریم و آنرا به اندازه ی 40 در 24 برش زده و بالش را داخل آن کرده وآنرا بدوزیم. طرح پارچه ای که ما در نظر گرفته ایم به مانند تصویر زیر و دو رنگ می باشد .با استفاده از قلم مو و رنگ سفید روی آن یک طرحی از یک نوشته می کشیم.

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


نقاشی کردن نوشته
نوشته ای را که با رنگ سفید از قبل روی بالش انداخته بودیم و جای آن کاملا مشخص می باشد را در نظر می گیریم و به آرامی و با دقت روی آن را با رنگ صورتی جذاب پررنگ می کنیم و به این ترتیب نوشته ی دلخواهمان را روی بالش طرح زده ایم و در نهایت بالشی بسیار خاص و سفارشی درست کرده ایم.

 

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


کنسول و آینه
گوشه ای از اتاق خواب را در نظر گرفته و یکدست کنسول و آینه و یک صندلی تک و یک آباژور را در آنجا قرار می دهیم  که بهتر است در انتخاب آن و رنگی که برای آن در نظر می گیریم بسیاردقت کنیم و پیشنهاد می شود رنگ این کنسول و آینه هماهنگ با رنگ تاج بالای تخت باشد و صندلی کنار آن را هم چوبی تهیه می کنیم و روی آن را بالش های زیبایی برای راحت تر نشستن قرار می دهیم.در مقابل دستگیره  ی کشوهای کنسول را هم چوبی تهیه می کنیم تا همه چیز با هم ست باشد و هماهنگی وجود داشته باشد.

 



13 نکته در رنگ آمیزی و طراحی خانه


13 ایده در رنگ کردن و طراحی منزل

اگر قصد داررید اتاق خواب با دکوراسیون رنگیو جالب داشته باشید با ما همراه شوید.

در این نوشته از رنگهای روشن و شیک برای چیدمان و رنگ ابزار خانه استفاده شده است که به جرات می توان بگوییم چنین مدل و رنگی با سلیقه هر کسی خوشایند است .


رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


بالش روی صندلی
برای بالش روی صندلی از پارچه ای خاص استفاده می کنیم که رنگ آن صورتی باشد و سپس با استفاده از شابلون روی آن طرحی خاص می زنیم و آنرا هم زرد می کنیم.

 

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


چاپ روی آینه
روی آینه یک چاپ بسیار ساده و سفید رنگ می زنیم تا به جذابیت در مدل آینه افزوده شود.

 

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


گلدان
روی کنسول انواع گلدان های زیبا و شیشه ای قرار می دهیم و یک وسیله ی دکوری زیبا به رنگ صورتی هم قرار می دهیم.

 

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


دکوری های زیبا
بر روی میز کنسول و یا روی کشوها بهتر است مجسمه ها و دکورهای بسیار خاص و تک را قرار دهیم .در آخر باید گفت همانطور که دیدید در کل و در مجموع دررنگ آمیزی وسایل از ترکیب چند رنگ خاص استفاده شده است و با دیدن این اتاق متوجه هماهنگی زیادی که میان رنگ ها وجود دارد خواهید شد و در نهایت اتاقی به این زیبایی از ترکیب رنگ های بسیار زیبا و خاص رقم زده و طراحی کرده اید که امیدواریم لذت برده باشید.