آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

کسب و کار آنلاین و فواید آن پارت یک

تجارت آنلاین و مزیت های آن بخش یک


تعداد زیادی از کشورهای توسعه یافته دنیا تجارت الکترونیک را به تجارت سنتی ترجیح میدهند و به سمت آن در حرکت میباشند. با وجود سایت هایی مثل آمازون که درآمد بسیار زیادی دارند ، تعداد زیادی از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت الکترونیک در حرکت میباشند . احتمال دارد بسیاری از افراد بخواهند که درباره فواید تجارت آنلاین اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند.

یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجار و بازرگانان قرار میدهد اطلاعات کامل و مفیدی است که در مورد هر محصول چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت . امکانی که در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد بدست نمی آید . از طرفی تجارت آنلاین امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس حاصل کنیم در کوتاه ترین زمان از طریق email و روش های دیگر فراهم مینماید.

از طرفی در دنیای تجارت آنلاین میتوان از طریق  ساخت سایت ارزان  ، و با بهینه سازی سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

طراحی سایت - ساخت سایت - طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - ساخت سایت




فراگیری افزایش بارگذاری صفحات سایت های joomla قسمت سه

روش های بالا بردن سرعت لود وب سایت های joomla بخش سه

قدم ششم : از بین بردن برنامه نویسی های زاید : در بیشتر موارد cms و سیستم های آماده کدهایی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید و حتی احتمال دارد این خطوط به  سئو  ضربه بزند. اگر برنامه نویس ماهری هستید و میتوانید خطوط اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را حذف کنید.

قدم 7 : فشرده سازی خطوط کدنویسی .در joomla می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده کردن خطوط کدنویسی و کاهش حجم سایت بپردازید .

قدم آخر :  بررسی : بعد از انجام همه مراحل وقت چک کردن سرعت سایت است . شما می توانید از وب سایت های تست سرعت وب سایت برای چک کردن سرعت سایتتان بهره بگیرید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

سئو - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - بهینه سازی سایت - تعرفه طراحی سایت




یادگیری افزایش سرعت لود وب سایت های joomla قسمت دوم

روش های افزایش بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های joomla بخش 2

گام سوم : از بین بردن افزونه ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کندی وب سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این بخش ها به شدت سرعت لود را کم میکنند . و چون گاها سرورهای خیلی خوبی ندارند زمان زیادی نیاز است تا بتوانند خدمات ارائه کنند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کند می کند .

قدم 4 : بهره بردن از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . استفاده از host سریع و قوی که در بالابردن سرعت سایت موثر است ، هزینه طراحی سایت را نیز بالا میبرد . همچنین اگر سرور شما در داخل باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت بارگذاری سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به سئو شما کمک خاصی نمیکند.

گام 5 :
حذف بخش هایی که در صفحه اصلی لازم نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

سئو - سئو - طراحی وب سایت - بهینه سازی سایت - ساخت سایت




آموزش تغییر سرعت لود سایت های جوملایی قسمت 1

فراگیری بالا بردن سرعت لود پایگاه اینترنتی های جوملایی قسمت یک

برای بالا بردن بارگذاری صفحات پایگاه های اینترنتی که با جوملا مشکل شده است من قدم هایی را آماده کردم که در پایین توضیح میدم .

قدم اول :  اگر وب سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره پیشنهاد ما حذف موتولز joomla است .
برای اینکار میشه از پلاگین اختصاصی اینکار استفاده کنید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر صفحه ای که خواستید موتولز را غیر فعال کنید.

قدم 2 : کم کردن حجم عکس ها  و حذف تصاویری که به آنها نیاز ندارید و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با به کار بردن این عکس ها باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده است بلکه به بهینه سازی سایت شما هم ضربه زده است .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی وب سایت - تعرفه طراحی سایت - سئو - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت




در هنگام کدنویسی تارنمای اینترنتی به کار بردن زبان php بهتر میباشد یا ای اس پی پارت 3

موقع ساخت وب سایت به کارگیری از کدهای php بهینه تر است یا asp قسمت 3

در شرایط کلی میشود گفت که پایگاه اینترنتی هایی که با این دو زبان کد نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مسائل امنیتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از لحاظ امنیتی در یک لول قرار دارند اما برخی معتقدند که به علت استفاده وب سایت هایی نظیر گوگل از پی اچ پی ، ممکن است حفاظت پی اچ پی بیشتر باشد.

سئو   در گوگل

برخی از افرادی که کار تدریس سئو وب سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان کد نویسی شده اند از سئوی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچوقت مدیران گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میشود گفت که پی اچ پی از محبوبیت بهتری برخوردار میباشد ولی این مسئله دلیل بر ضعیف بودن asp نیست . از طرفی قیمت طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - طراحی وب سایت - ساخت سایت