آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد , آموزشگاه برتر

ویدئوی نکته های انتخاب کردن فیلمبرداری عروسی عالی

مقاله ملاک های برگزیدن آرایشگاه عروسی عالی

معیارهای انتخاب آتلیه عروس

برای تماشای ویدئوی معیارهای انتخاب آتلیه عروس در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید .

ویدئوی معیارهای انتخاب آتلیه عروس در آپارات



• برای انتخاب تصویربردار حتما چند نمونه از ویدئوها و کلیپ های اورا ببینید تا با دیدن نمونه ی کارها بهتر بتوانید تصمیم بگیرید .

• اگر آهنگ یا موسیقی خاصی را دوست دارید می توانید آن را به آتلیه ی عکاسی خود بدهید تا برای میکس و تدوین فیلم تان از آن استفاده کند . ضمنا با بدقولی ، عکاس تان را معطل نگذارید .

بررسی جزئیات مهم قبل از عقد قرارداد:

• قبل از عقد قرار داد با عکاس تان ، حتما درباره ی جزئیاتی که دوست دارید رعایت شود و یا از آن ها عکاسی شود ، قیمت ها ، کیفیت چاپ عکس ها و اندازه ی آن ها و ... صحبت کنید . امروزه هر عکاسی منوی خاص خودش را دارد و با عکاسی های دیگر کاملا متفاوت است به همین علت سعی کنید از تمام عکاسانی که به آن ها مراجعه می کنید درباره ی جزئیات کارشان سوال کنید تا روند کار عکاسی و قیمت آن ها مد نظرتان باشد .

• در صورت پسندیدن کار یک عکاس حتما تمام جزئیات را به صورت مکتوب در آورید و کپی آن را نزد خودتان نگه دارید ویا دو نسخه از آن تهیه کنید تا در این یکی دوماه مانده به عروسی چیزی فراموش نشود . چرا که تنها شما نیستید که به آن عکاسی مراجعه کرده اید و هر مراجعه کننده ای هم نظرات و خواسته های متفاوتی دارد که عکاس نمی تواند همه ی آن ها را به خاطر بسپارد.























معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس

برای تماشای ویدئوی معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید .

ویدئوی معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس در یوتیوب


سبک‌تان را از قبل معلوم کنید


در آرایشگاه‌های بزرگ معمولا چند آرایشگر مختلف کارآرایش عروس را انجام می‌دهند که هر کدام آلبوم‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند. گروهی از آرایشگران، عروس‌ها را بسیار غلیظ آرایش می‌کنند، سایه‌های رنگی به‌کار می‌برند و چشم‌ها را خیلی می‌کشند. این آرایش ها به سبک «خلیجی» معروف است. اما دسته‌ای دیگر از آرایشگران که این روزها طرفداران بیشتری دارند عروس‌ها را ساده‌تر و به سبک «اروپایی» آرایش می‌کنند. حتما در فیلم‌ها و عکس‌های مختلف دیده‌اید که عروس‌های اروپایی چقدر ساده هستند. با ورق زدن آلبوم‌ها به سرعت دست‌تان می‌آید که آرایشگر از کدام سبک پیروی می‌کند و مواد آرایشی او براق است یا با کمک سایه‌ها و خطوط مات، گریم شیک و زیباتری را انجام می‌دهد. ببینید از کدام سبک خوش‌تان می‌آید و بعد برای بقیه کارها تصمیم بگیرید.


عروس‌های آماده را ببینید

منبع مقاله : معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.