سایت های با تکنولوژی فلش و موتور های جستجوکننده
قدرت فلش در ساخت گرافیک جذب کننده،
ترکیب تصاویر متحرک، صدا و برنامه نویسی
ویژه اش، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم خطور نمی کند.
هم اکنون وب سایت های زیادی را
میتوانید بیابید که با استفاده از این تکنولوژی
صفحات شگفت انگیزی را در اینترنت منتشر کرده
اند و چشم ها را مجذوب می کنند. برای
دست یابی به معلومات بیشتر در این مورد به
سایر مقالات ما مراجعه کنید.
اما زیبایی سایت های فلش برای موتورهای جستجوگر پنهان است. سایت های جستجوکننده , علاقه متنی دارند و برای خواندن و
ذخیره نمودن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را ببینند. متن های
فلش به هیچ وجه دیده نمی شوند و لذا موتورهای جستجوگر به
طور کلی از آنها صرفنظر می کنند.
جستجو در اینترنت: آشنایی با موتور جستجوگر گوگل
سیستم جستجوگر ابزار مهم یافتن داده ها در اینترنت به حساب می آیند.
آشنایی با موتورهای مختلف جستجو به منظور بازیابی سریع و صحیح داده ها و جستجوی رکوردهای مرتبط مناسب و اجتناب از بازیابی رکوردهای نامناسب، یکی از نیازهای پایه ای استفادهکنندگان از اینترنت است.
معیارهای اصلی طراحی وب سایت های تجاری
این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
صفحات صنعتی در کل دارای سه عنصر هستند :
خصوصیات محصول: هر مشتری بایستی بتواند یک محصول خاص را از میان بخشی از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام شود.
مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میگردند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه مشخصات ترکیبی از نوشته، عکس و شرحی در مورد کارایی محصول در یک ورق کاغذ است. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر توصیف کننده اجزای محصول، اغلب دلیل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به روش سنتی، محدود کننده به نظر می اید. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت سه بعدی و همراه با حرکت ایجاد شود، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.
ارتباط با مشتری: کارتهای خوبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا علاقه دارید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. ساخت صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت بسیار است، تطابق تصاویر با اصل محصول میباشد.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
شناخت مقصود در طراحی وب سایت های تک صفحه ای
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و
سئو ایفانت آماده گردیده است.
فهم
مقصود صفحه تارنما اولین قدم به
سوی طراحی یک صفحه وب است. صفحه سایت
می بایست کاملا بر اساس و بر مبنای هدف باشد، و هر
بازدیدکننده ای که از آن صفحه بازدید می کند باید توانایی داشته باشد به سهولت ماهیت محصول
یا خدماتی که توسط این صفحه تارنما ارائه شده را تعیین
نماید. به هر حال، این بدین معنی نیست که سایت باید لزوما کسل کننده و حوصله سر بر باشد.
به عنوان طراح، شما می توانید تمام تخصص خود را برای طراحی صفحه ای
به کار ببرید که به هدف خود را به درستی ارائه می کند،
و در عین حال جذاب و چشم نواز و زیبا نیز باشد.
در این مثال، سایت های یک صفحه ای در مورد طراحی به نام Vadim است. پورتفولیوی او، همانند اطلاعات تماس، روی یک صفحه قابل دسترس است، و کاربران می توانند با بالا و پایین کردن صفحه و یا با کلیک روی لینک های موجود به آن دسترسی داشته باشد. سازنده دقیقا هدف وب سایت که شناساندن و معروف کردن حرفه خود است را درک نموده و آن را به طور تاثیرگذار به نمایش گذاشته است.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.
اصول زیربنایی برای
درست کردن وب سایت
1- تمامی عناصر که در صفحه وجود دارند
باید دارای هدف معلومی باشند. اگر شما یک
تصویر بر روی صفحه دارید و یا یک متن و یا یک خط قرار داده
اید، باید دلیلی برای داشتن آن وجود داشته باشد. اگر دلیل آن
این است که شما به آن علاقه دارید پس این کار غلط می باشد زیرا هدف باید چیزی غیر از علاقه شخصی شما باشد .
2- فونت شما باید خوانا و دارای طول اسکن مناسب (بیش از 7-10 کلمه در یک خط) باشد.اگر فونت شما مناسب نباشد ممکن است مشتری راضی نباشد ، و از سایت شما بیرون برود .
3- استفاده از برچسب ها و مدل ها به عنوان بخش مهمی از صفحات برای تماس و استفاده از عکسها برای برجسته کردن ویژگی های مهم بسیار مناسب است.
4- استفاده از تصاویر هرچه کمتر باشد بهتر است. متن های سبک و ساده بیشتر از یک تصویر ضعیف کارایی داشته واز هر نظر بهتر و منطقی تر خواهد بود به ویژه از نظر کم حجم بودن سایت و سرعت لود آن در مباحث بهینه سازی سایت.
5- استفاده از ابزارهای بصری و ارتباطی مانند جداول، نمودارها و.. کارکرد بهتری نسبت به یک بلوک متنی ساده خواهد داشت.
6- استفاده از رنگ بندی مناسب در وب سایتتان باعث میشود مشتریان بیشتری را جذب نمایید ، هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی چشم نواز تر باشد قدرت جذب مشتری بیشتری خواهد داشت .
7- طرفداران طرح های ساده و پانچ بیش از طرح های دیگر پیچیده است. استفاده از یک یا دو ستون بسیار ساده تر و درک آن برای مشتریان راحت تر است . تعداد ستون های زیاد باعث میشود جذابیت بصری سایت کم شده و افراد کمتری جذب طراحی شما شوند.
کیورد : طراحی سایت , طراحی سایت در تبریز , طراحی سایت در اراک
لیست سایتهای جدید شرکت ایفانت